21 Mac 2012

DARI DIAM KEPADA RAMAH

Assalamualaikum w.b.t,


Pernah tak korang post apa-apa komen di blog orang lain..

Kalau pernah..Berapa kerap?

Apa perasaan bila ada orang komen entry yg korang post?

Aku nie jenis yg exited sikit, kalau ada org komen macam berbung je hati. Seperti dihargai. Rase nak guling-juling je kat lantai. (hiperbola) Tak taw la korang caner.

Sebenarnye aku baru je letak 'silent reader' gadget kat blog nie 5 minit yang lalu (sebelum start tulis this artikel)..Almaklumlah, bila bukak je blog mesti aku selalu tertanya-tanya..Brape orang la yang dah baca enty aku nie. Sekarang ada tak manusiawi yang sedang membacanya? Apa yang diaorang dapat dari aku nye entry? Ada manfaat tak?

Rumit ke tahap pemnggunaan bahasa aku?  Senang tak korang nak faham? Nak soh guna bahasa hindi or korean ke? ( Lain pulak jadinya nanti)


Yang paling penting, BOSAN ke cara penulisan aku nie?

Kalau ikutkan dah 5 bulan aku berblogging, so ni kira survey umum la kepada silent reader and sape saje  yang membacanya . Kalau leh improve nak jugak aku improve..^^ Dont worry, aku tak makan orang. I love hearing from u.  I want to know what you want to see more of from me. Nak taw jugak, apa yang korang rase about my style and technique. If you actually ENJOY reading my posts!

IF NOT, it's ok..

K la, tanak bebel panjang. Esok ada Midterm exam. Chapter cover dari 2 - 5. Baru settle 3, 2 more to go. Saje je release tension. Tu yang post something. Wish me luck k.



MIAT
28 rabiulakhir1433
21/ 3/2012

3 ulasan:

  1. Assalam...

    (^^,) epa...epa...

    teruskan berblog ya.

    kongsikan ilmu2 yang bermanfaat.

    kurangkan bebel :p

    BalasPadam
  2. @TANPA NAMA
    Yosh! baiklah~~
    kurangkan membebel..^0^
    thanks atas kata pemangkinnya..
    x update blog da ke?

    BalasPadam
  3. blognya sudah lama tidak berupdate.

    hehe...

    sibuk memanjang...

    dan juga, memerlukan langkahan pertama... :D

    doa-doa la yer...

    BalasPadam