19 Mac 2013

2 HARI AWAL apa de hal


14/3/2013

" kAK! Dah pukul 1.30 p.m..tak nak bangun ke?" kejut afni, my roomate

Aku dalam keadaan mamai menggelengkan kepala, lalu aku sambung tidur semula.

"Kak! ada orang datang la.." Kejut Afni

Aku menoleh ke arah pintu, kulihat ada bayangan orang berdiri di depan pintu. Tidak pasti siapa lalu aku sambung tidur balik. Siapa tak nak tidor waktu macam ni kan. Enaknye. Memberi lebih perhatian pada keenakan tidur dari kedatangan tetamu diluar pintu.

" Kak ipa! boleh kitaorang masuk" terasa bergema seketika bilik aku

mereka orangnya
Kali ni lagi ramai dan kuat suara kedengaran. Segerombolan manusia meluru maruk dari arah pintu. Aku kembali ke dunia nyata. Duduk sebentar bertalaqi di atas katil. Siapakah mereka? Macam kenal jer..



"nape korang datang? " aku mengajukan soalan kepada mereka, macam nak marah..tapi dapat dikawal. Fathi dalam keadaan yang terkemut-kemut dengan pantas duduk ditepi almari. Haish lain macam jer? 

Tak sampai 2 saat, berkumandang lah lagu harijadi menandakan masuknya waktu peralihan umur. Oppss! setahu aku bufday aku 16/3. Ni dah advance 2 hari sebelum hari kejadian.

Sekeping kad dikeluarkan.

SELAMAT HARI JADI KAK IPA..
 
front view

back view
SIMPLE tapi bermakna -Mimi
Cikiciki,dia yg faham - nani

Sexy? biar betol ea?-ea
26 ke Aishah? - anak usrah
Mastermind - atun

komplot bersama - afni a.k.a roomate
boleh2 dia tak bagi baca depan2, malu katanya- mar




Siapa faham ? aku tak paham -Syaza
Budak yang terkemut-kemut -fathi










Disebabkan aku sangat menghargai usaha adik-adikku ini, maka aku letakkan kad itu di bahagian palig atas. Nah. Honored giler rase..

Dan kepada kawan-kawan yang lain , terima kasih juga wish kat fb..x sempat nak reply. Semoga semuanya dirahmati Allah juga.

Tuu dia~

2 hari awal ape de hal. Setiap hari kan hari baru. So terima kasih Allah bagi aku hidup lagi. Alhamdulilah.

P/S: Dapat hadiah best masa hari kejadian, surat saman parking. terbaik lah..Saman AES pon tak settle lagi


MIAT 
7 JAMADILAWAL 1434H
19/3/13



0 comments:

Catat Ulasan