1 Mac 2013

Aku bARU tAW matluthfi90 ada Blog..

Assalamualaikum w.b.t,

Aku baru tahu matluthfi ada blog sendiri. Tu pu dapat taw masa tengah 'godeh-godeh' twitter account.Aku ada twitter tapi tak taw nak update status caner. 

So sampai sekarang tak pandai lagi. Disebabkan aku bukanlah orang twitter or facebook. So, itu bukanlah sesuatu yang penting untuk diambil tahu. 

Itujelah yang aku nak sampaikan untuk entry kali ini. Nak bagi taw yang aku baru tahu Matluthfi ada blog. 

"Oii orang kampung! Aku baru je taw budak ni ada blog!!..(tetiba je)

Sape yang tak taw siapa matluthfi, nilah dia mamat tu. Nampak innocent kan? tapi confirm tak punyer.





Kalau  nak taw blog dier, cari sendiri ye. Aku tak sign lagi tok jadi P.A or promoter utk dia. Aku hanya berminat dengan video yang dihasilkan olehnya. 


Tu  je yang aku nak bagitaw, tak pentig pon kan. Klau jawab xm bukan dia boleh tolong pun..

D~aa~`


MIAT
20 Rabiulakhir 1434
2/3/213




0 comments:

Catat Ulasan