8 Disember 2011

Followers da balik umah..yey!


Berakhir sudah penantian seorang blogger menanti kepulangan followernya.Chinca? Deorang sudah pulang ke pangkal jalan!. Alhamdulilah, tahniah diucapkan. Walaupun tak sumer yang jumpa jalan balik, hati ini tetap gumbira. Walaupun ada yang comot-comot, ada yang blur-blur, ada gak yang lompat-lompat gembira. Selamat semuanya.

Bila disoal siasat kemanakah mereka menghilang, barulah aku mengetahui bahawa followersku adalah sangat indipendent dan sangat intelek. Kenapa aku cakap macam tu? Ada setengah followers bagi taw yang mereka pergi mencerna minda di Forum Kebebasan Akademik & Autonomi Universiti. Mendengar kupasan dari tokoh akademik yang berani seperti Prof. Dr. Aziz Bari, Prof Abu Hassan Hasbullah dan Dr. Rosli. Ada juga yang menghilangkan diri untuk mendengar talk dari President MERCY Malaysia, Prof. Dr Mohamed Ikram Mohamed Salleh di Malam Amal Somalia.Itu belom lagi yang pergi berdebat, dan bersilat. Semuanya demi mencari makna dan nikmat hidup. Sangat prihatin dan comel followerku nie.  Comel? Ada kena mengena ke? Ada kot. Kalau korang rasa yang korang comel. Maka comellah korang.^^

Disebabkan keberkatan majlis ilmu yang deorang pegi tu, maka mereka mememui jalan pulang. Sekian.. Woha!. Pandai-pandai jer aku mereka-reka cerita.Ish ish ish..Sorry guyz kalu ada yang marah dengan ceita rekaan aku nie.Tapi event yang aku cakap tu memang wujud pon. Yang tahu tu tahu la. Yang tak tahu, korang leh g dapur goeng tauhu.Hee.gurau jer.Lepas nie jangan pulak betol-betol followers aku ilang ek. Kalu nak ilang pon bg taw dulu. Tak de la aku g balai polis wat report kehilangan followers. Ahakz! Tapi sape-sape yang nak hilang 17hb nie ikut suka hati korang la. Janji korang bahagia. Korang bahagia aku pon bahagia. Apa ada pada 17/12 nie?? Ada apa denganmu~~

kuda ni pon tumpang gembira sekali^^


Artikel ini ditulis tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati, Ianya ditulis akibat kegembiraan akan kepulangan followersnya ke tanah airr..Arini mak na ayah aku g Indonesia, jalan-jalan.Maybe followers aku nak ikut mak aku g sane kot sebab tu diaorang balik,^^ again...jokes!


2 ulasan:

  1. Menghilang cari ilham kot? Hehehe

    BalasPadam
  2. @sop
    rasenye cam tu la..patotlah deorang asik nyanyi lagu kau ilhamku jer..semoga ilham tu dapat dicurahkan kat dalam blog deoang kan..uhuii!

    BalasPadam